Resultaat?
1.
Verhoging van online zichtbaarheid, interactie en aantal volgers
2.
Presenteren van duurzame ontwikkelingen met elektrische machines
3.
In de ogen van (nieuw) personeel laten zien dat Boer B.V. een bedrijf is waar je met trots voor wilt werken
Een campagne, geen video
Tijdens een kennismakingsgesprek hoorden wij van de investeringen in nieuwe, elektrische machines. Hier kregen wij energie van! Een perfecte gelegenheid om in de online wereld een podium te geven.
Na een aantal strategie sessies is hier een plan uitgekomen waarin Domslim van A tot Z het project zal uitvoeren.
"Jong, enthousiast en creatief team. Ze zijn meedenkend en zeer professioneel. Fijn mee samengewerkt aan een online campagne."
Boer B.V. Meerkerk
Kernwaarden campagne
People
Planet
Profit
Trajectfases
Fundament
Dit is de start van de campagne. Hier kan rustig aan opgebouwd worden en engagement gevraagd worden.
Momentum
Hier wordt de spanning opgebouwd. Er wordt geteased naar volgers toe, omdat er net niet wordt laten zien waar het om draait.
Onthulling
Hier wordt de grote impact gemaakt. Boer BV wordt op de kaart gezet zoals jullie dit willen.
Follow-up
In deze fase wordt extra informatie gegeven en betrouwbaarheid opgebouwd rondom de nieuwe innovatie
Project facetten
Dit project diende van A tot Z uitgevoerd te worden door Domslim. Om betrokkenheid te verhogen, voordat de commercial online zou komen hebben wij de sociale media onder handen genomen. Elke video, elke foto die geplaatst werd zat een strategie achter en bouwde op naar de uiteindelijke video.
Om er voor te zorgen dat de video zijn waarde kan garanderen hebben wij een landingspagina ontworpen en gebouwd. Op deze manier kunnen kijkers van de video extra informatie lezen en contact opnemen.