Baars 90 jaar: Zichtbaar Sterk, Onzichtbaar Essentieel

bedrijfsvideo - webdesign & ontwikkeling - social media beheer
Klant
Baars Nieuwland
Jaartal
2024
Vraag:
Baars bestaat 90 jaar en wilde hun veelzijdige, maar vaak onzichtbare werk zichtbaar maken. Hoe breng je werkzaamheden in beeld die grotendeels ondergronds en verborgen blijven, en toon je tegelijkertijd een authentiek beeld van hun bedrijfscultuur?

Oplossing:
Domslim ontwikkelde een authentieke bedrijfsvideo waarin medewerkers zelf het verhaal vertelden, aangevuld met humor en een krachtige visuele stijl. De beelden vormden de basis voor een volledig vernieuwde website en een consistente social media-strategie. Resultaat: Een helder, herkenbaar beeld van Baars, betere zichtbaarheid van hun werk én een groeiende online community.
https://player.vimeo.com/progressive_redirect/playback/1068776844/rendition/1440p/file.mp4?loc=external&signature=850b60d70de941075df3a7fcc896b15faf648f405f2a86660148d3b5fff979d1
De kracht van Domslim zit in het combineren van meerdere diensten die elkaar versterken. In het project voor Baars fungeerde de bedrijfsvideo als centrale contentbron die gebruikt werd voor zowel de nieuwe website als voor sociale media. Hierdoor ontstaat één consistente, authentieke visuele stijl die Baars onderscheidt van concurrenten en effectief nieuwe medewerkers aantrekt en behoudt.

Met deze geïntegreerde aanpak toont Domslim aan hoe een goed afgestemde combinatie van bedrijfsvideo's, websites en social media elkaar versterken en leidt tot meetbare resultaten en een krachtig merkimago.

"Geen woorden voor. Wat een kracht in zo’n korte video. We krijgen volop positieve reacties van het personeel. Het is prachtig in beeld gebracht en laat precies zien wie we zijn op een eerlijke, humoristische manier. Chapeau!" - Baars Aannemerij & Transport
Bij Domslim doen we méér dan marketing. We maken verhalen die blijven hangen. Verhalen die niet alleen gezien, maar ook gevoeld worden.

Wil jij ook een verhaal dat de wereld raakt?

De aanpak

  • Bedrijfsvideo

    We creëerden een concept waarin de medewerkers van Baars zelf centraal stonden. Door hen hun eigen verhaal te laten vertellen, ontstond er een authentiek beeld van het bedrijf. Humor en persoonlijke testimonials maakten het geheel toegankelijk en oprecht, passend bij de nuchtere identiteit van Baars.
  • Website

    We ontwierpen en ontwikkelden een nieuwe website met een moderne uitstraling. Het platform biedt niet alleen ruimte voor nieuwe projecten en vacatures maar straalt ook duidelijk de identiteit uit van Baars, waardoor ze makkelijker nieuw personeel kunnen aantrekken dat écht bij hun cultuur past.
  • Social Media

    Met wekelijkse contentupdates over projecten, medewerkers, en maatschappelijke bijdragen zorgt Domslim voor een constante stroom van authentieke content op sociale media. We herschrijven en optimaliseren berichten voor LinkedIn en versterken daarmee de zichtbaarheid en betrokkenheid bij Baars als merk.